Najlepsze sposoby na wykorzystanie produktów promocyjnych
Najlepszym sposobem na wykorzystaniem markowych artykułów promocyjnych jest umieszczenie na nich logo twojej firmy i kluczowych komunikatów, jak metody kontaktu.
Towary promocyjne mają wiele udowodnionych korzyści w zwiększaniu świadomości marki wśród klientów. Alternatywne sposoby czerpania korzyści z produktów promocyjnych, których być może nie brałeś pod uwagę, obejmują poprawę relacji pracowniczych, zwiększenie frekwencji na konferencjach, przyciąganie nowych klientów, wprowadzanie nowych linii produktów, zachęty sprzedażowe.
Rozdawane klientom napoje reklamowe w ramach promocji marki
Jest wiele sytuacji i możliwości, w których możesz naprawdę skorzystać z oferowania artykułów promocyjnych. Rozdawanie upominków promocyjnych na takich wydarzeniach jak wystawy, dni otwarte i konferencje jest skutecznym narzędziem do przyciągnięcia ruchu i uwagi do swojego stoiska i zespołu sprzedaży. W ten sposób można podczas rozmowy zapoznać klienta ze swoją ofertą, oraz wręczyć mu napój reklamowy, może to być butelka z wodą, sokiem czy napojem izotonicznym. Również zespół pracowników noszący promocyjną odzież, taką jak markowe smycze promocyjne, koszulki, a nawet promocyjne okulary przeciwsłoneczne na takich imprezach, zapewnia dodatkową widoczność i wizerunek firmy. Może również wręczać klientom wodę, kiedy jest większe zainteresowanie twoim stoiskiem.
Zapewnienie gościom i odwiedzającym podczas dni otwartych i wydarzeń promocyjnych produktów promocyjnych do zabrania, jak butelka z napojem reklamowym, promuje rozpoznawalność marki, zwiększa wsparcie dla twoich usług, wzmacnia istniejące relacje i pozostawia niezatarte wrażenie. Narzędzie promocyjne dla wydarzeń sponsorskich, takich jak lokalne drużyny i kluby, produkty promocyjne, jak butelki z napojem reklamowym rozdawane uczestnikom wydarzenia, zwiększy rozpoznawalność twojej marki.
Możesz również wykorzystać napoje reklamowe do generowania ruchu na swoich stoiskach targowych. Wręczenie butelki z wodą otwiera możliwość spotkania i powitania potencjalnych klientów oraz rozpoczęcia rozmowy.