Solidne porady dotyczące e-mail marketingu dla nowego właściciela firmy
E-mail marketing to coś więcej niż wysyłanie masowych wiadomości e-mail do każdego, kto kiedykolwiek kupił coś w Twojej firmie.
Prawidłowo przeprowadzona kampania e-mail marketingowa może być skomplikowana do zorganizowania, ale jeśli wiesz, co robisz, nagrody mogą być świetne. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.Dotrzyj do wybranej grupy odbiorców. Gdy zdobędziesz kilku czytelników, zastanów się, jak zachęcić ich do zapisania się do znajomych. Dołącz link do subskrypcji u góry e-maili, aby każdy, kto otrzyma kopię przesłaną dalej od znajomego, również mógł się zarejestrować. W ten sposób Twoja baza e-mailowa może naprawdę się rozrosnąć.Przed skontaktowaniem się z jakimkolwiek konsumentem za pośrednictwem poczty e-mail należy uzyskać pozwolenie. Większość ludzi po prostu usuwa e-maile, o które nie prosili. Może to nawet naruszyć zasady Twojego dostawcy usług internetowych.Nie uwzględniaj korzystania z biuletynów w swojej kampanii e-mail marketingowej. Zamiast tego możesz wysyłać osobom z listy opt-in odpowiednie e-maile dotyczące określonych tematów. Przyciągniesz więcej ludzi, gdy będą wiedzieć, że będą otrzymywali tylko te informacje, którymi są zainteresowani, i że nie będą musieli przesiewać całego biuletynu, aby go otrzymać.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Dostosuj swoje e-maile i strony docelowe dla użytkowników mobilnych i tych korzystających z komputerów stacjonarnych. Pamiętaj, że smartfony mają małe ekrany, które mogą nie być kompatybilne ze sposobem formatowania wiadomości e-mail.
Przytnij szerokość, aby Twoje e-maile mogły być czytane przez użytkowników bez konieczności zmiany ich rozmiaru.Twoje e-maile powinny być czytelne bez obrazów.
Wielu dostawców poczty e-mail domyślnie wyłącza obrazy i jeśli użytkownik nie zmieni swoich ustawień, nie będą mogli zobaczyć żadnych dołączonych obrazów. Z tego powodu po wszystkich obrazach, które umieszczasz w wysyłanych e-mailach, powinien znajdować się obszerny tekst.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Wszyscy wiedzą, że filtry poczty e-mail stają się coraz bardziej rygorystyczne. Grafika i inne rzeczy zawarte w wiadomościach e-mail są blokowane, więc czytelnik może nawet nie widzieć tego, co próbujesz powiedzieć. Dlatego dobrą radą jest użycie zwykłego tekstu z hiperłączem do Twojej witryny.Kiedy ludzie zapisują się na Twoją listę e-mail marketingową, musisz z góry poinformować ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz subskrybentom, jak często mogą spodziewać się wiadomości od Ciebie i jakiego rodzaju wiadomości będziesz im wysyłać. Jeśli spodziewają się ilości wysyłanej poczty, są mniej skłonni do frustracji i rezygnacji z subskrypcji.Prowadzenie świetnej kampanii e-mail marketingowej może wydawać się zniechęcającą perspektywą, ale nie pozwól, aby Twoje obawy powstrzymały Cię od rozpoczęcia. Jak widzieliście, nie musi to być uciążliwy obowiązek. Jeśli pamiętasz rady, które przeczytałeś w poprzednim artykule, powinieneś być w stanie przygotować bardzo skuteczną kampanię.