Konserwacja i zabezpieczenie opon

Myjąc samochód nie można zapominać o dokładnym wyczyszczeniu i osuszeniu opon i felg. Gdy koła będą czyste i suche, nałóż wysokiej jakości środek ochronny do opon, aby uszczelnić powierzchnię koła. Produkty te działają jak wosk samochodowy.

Zastosuj je za pomocą podkładki aplikatora, a następnie poleruj koło. Sprawiają, że twoje koła wyglądają lśniąco, i zapobiegają przyczepności pyłu hamulcowego. Twoje koła wyglądają dłużej na czystsze. Musisz ponownie nakładać te produkty co jakiś czas, ale to lepsze niż szorowanie kół co dwa dni. Dobrą wiadomością jest to, że jeśli używasz wosku do kół zgodnie z zaleceniami, woda jest jedyną rzeczą, której potrzebujesz do czyszczenia kół między zastosowaniami wosku. Inną opcją jest powlekanie kół.

Diamentowa powłoka pokrywa koła w twardą jak skała barierą ochronną, która jest nieprzenikniona przez cząsteczki kurzu żelaznego, sól drogową, smołę lub olej. Zaprojektowane z myślą o samochodach sportowych obciążonych pyłem hamulcowym, powłoka i tworzona przez nią warstwa ochronna sprawiają, że mozolne czyszczenie kół to już przeszłość. Super śliska powierzchnia praktycznie eliminuje gromadzenie się pyłu podczas hamowania. Koła pokryte powłoką diamentową będą łatwiejsze do czyszczenia i konserwacji.

Regularne czyszczenie kół wymaga tylko mydła i wody, nawet na samochodach sportowych z dużą ilością pyłu. Diamentowa powłoka koła tworzy tak gładką barierę ochronną, że większość brudu i kurzu zostanie usunięta podczas jazdy w deszczu.

Silny strumień wody z węża usunie również większość nagromadzonego pyłu hamulcowego, minimalizując ilość wymaganego szorowania. Regularne czyszczenie kół i opon to nie tylko rozwiązanie problemu z wyglądem, to również konserwacja zapobiegawcza. Jeśli pozwolisz, by pył hamulcowy osadzał się na kołach przez dłuższy czas, może on niszczyć powłokę opon i metal na felgach. Na stronie https://detailingstore.pl/43-dressing-zabezpieczenie-do-opon znajdziesz produkty do zabezpieczania opon w przystępnych cenach. Pył hamulcowy składa się z kleju i włókien węglowych, które schodzą z klocka hamulcowego i drobnych wiórów metalowych z wirnika. Intensywne ciepło i tarcie generowane przez koła sprawiają, że ta mieszanka jest wysoce korozyjna. Częste czyszczenie to jedyny sposób, aby zabezpieczyć koła przed zniszczeniem.