Promowanie firmy za pomocą technik marketingu wideo
Jeśli masz firmę, zawsze powinieneś szukać nowych sposobów na promowanie swoich produktów i usług.
Wykorzystując potęgę wideo internetowego, przy niewielkiej inwestycji możesz dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak prowadzić świetną kampanię marketingową wideo.Historie wyszukiwań Google to doskonały sposób na to, aby trzymać się z dala od aparatu, a jednocześnie tworzyć skuteczny marketing wideo. Wyszukujesz swoje witryny i pokazujesz światu, gdzie można je znaleźć, kto do nich odwołuje się i co zawierają, pozwalając ludziom dowiedzieć się, czym jesteś.Upewnij się, że regularnie generujesz nowe treści wideo. Zawsze powinieneś przesyłać nowe filmy, aby Twoi widzowie mogli wrócić i zobaczyć. Pomoże to przyciągnąć różne typy widzów, dzięki czemu Twoja firma będzie znacznie bardziej widoczna.Jeśli zdecydujesz się zatrudnić specjalistę od marketingu wideo, który stworzy film dla Twojej firmy, najpierw sprawdź ich portfolio. Musisz zatrudnić profesjonalistę, który potrafi stworzyć wysokiej jakości filmy, zająć się konkretną niszą i przekonać klientów do zakupu produktu. Nie trać czasu i pieniędzy na profesjonalistę, który nie ma dobrego portfolio.Chociaż filmy muszą być samodzielne w oparciu o ich treść, nadal muszą być promowane. Po przesłaniu filmów spróbuj promować je za pośrednictwem sieci społecznościowych, biuletynów, blogów i tym podobnych. Potrzeba czasu, aby filmy zostały uporządkowane w sposób organiczny w wyszukiwarkach, więc potrzebują nacisku, aby ludzie wiedzieli, że istnieją.Ludzie zawsze szukają w internecie tematów „jak to zrobić”. Kiedy tworzysz film instruktażowy, osoby zainteresowane tym konkretnym tematem znajdą Cię, co oznacza, że zawsze będziesz przyciągać docelowych użytkowników z niszy, którą spotykasz. Kiedy zostaniesz uznany za autorytet w swojej dziedzinie, widzowie będą bardziej zainteresowani tym, co masz do powiedzenia.Zaangażuj wszystkich pracowników w swoje filmy.
Wybierz optymistyczną osobę, która dobrze radzi sobie przed kamerą i wyraża się jasno.
Jeśli możesz, użyj więcej niż jednego kolegi.Podczas wyszukiwania pomysłów w YouTube nie zapomnij użyć operatora *. Dzięki temu możesz znaleźć filmy, które są podobne, ale nie identyczne z wyszukiwanymi hasłami. Na przykład „How to * a book” może prowadzić do sprytnych pytań i odpowiedzi dotyczących kreatywnej pracy z książkami.Bądź naturalny! Im bardziej jesteś fałszywy lub wymyślony; mniej prawdopodobne jest, że widzowie obejrzą cały Twój film. Jeśli nie możesz przeczytać scenariusza bez brzmienia jak idiota, to nie rób tego. Trzymaj się tego, kim jesteś i reprezentuj siebie i swoją firmę, a film wyjdzie świetnie.Upewnij się, że Twoje filmy są promowane w dwojaki sposób. Poinformuj swoich obecnych głównych odbiorców o nowych treściach za pośrednictwem swojego bloga i listy e-maili lub biuletynów. Pamiętaj jednak, aby promować go wśród nowych czytelników za pomocą postów w mediach społecznościowych i technik optymalizacji pod kątem wyszukiwarek w ramach swojego budżetu.Filmy, które są nieprzewidywalną pracą. Jeśli możesz zrobić w swoim filmie coś, co jest zaskakujące, a jednocześnie nie tandetne lub ułomne, złapiesz swojego widza i udostępnią wideo rodzinie i znajomym. Idź z uroczym, szokującym lub zabawnym stylem i unikaj krwawego lub młodzieńczego humoru tak bardzo, jak to możliwe.Poświęcenie czasu na opracowanie skutecznej strategii marketingu wideo to jedna z najmądrzejszych decyzji, jakie podejmiesz. Twoja firma otrzyma świetny odzew dzięki chwytliwym i intrygującym filmom online. Pamiętaj tylko, czego nauczyłeś się z tego artykułu, a niedługo Twoja firma będzie prosperować jak nigdy dotąd!